Pàgines

Translate

dimecres, 23 de juliol del 2014

Hippie chic

Aquí en teniu amb una altre i nova publicació espero que us agradi! Aquest cop porto uns texans curts que m’arriben fins el melic, un crop top d’estil hippy i un barret negre que per cert m’encanta!
Altre cop la meva amiga Anna m’ha fet les fotos i espero que me’n faci moltíssimes  més perquè les fa realment molt be! Moltes gràcies Anna! (aquí teniu el seu INSTAGRAM).


Aquí estoy con otra y nueva publicación espero que os guste! Esta vez llevo unos texanos cortos que me llegan hasta el ombligo, un crop top de estilo hippy y un sombrero negro que por cierto me encanta!

Otra vez mi amiga Anna me ha hecho las fotos y espero que me haga muchísimas más porque las hace realmente muy bien! Muchas gracias Anna! (aquí tenéis su INSTAGRAM).




















SHOES: Outsider by Sixtyseven

CROP TOP: Hollister

SHORTS: Hollister

HAT: H&M














5 comentaris:

  1. Me gustan mucho las cangrejeras, un beso!

    www.carolina-toledo.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Carolina! Son de la marca Outsider by sixty seven. Un beso también para ti guapísima!

      Elimina
  2. M'encanten les fotos Núria!!!! I el vestit negre =) jejeje

    ResponElimina
  3. Muchas gracias Eli por comentar! El sombrero es de H&M ;) I a hora me paso por tu blog guapa un beso a ti también! <3

    ResponElimina

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...