Pàgines

Translate

diumenge, 8 de febrer del 2015

Pablo Erroz 080 Barcelona Fashion Winter 2015

Molt bones a tots i a totes! Com sabeu aquesta setmana va ser la 080 Fashion de Barcelona, i igual que al estiu amb les desfilades de Celia Vela i d'Elite Model Look 2014,  jo no me la vaig perdre! És que sóc fan d’aquest esdeveniment, de les seves desfilades, de les pop up shops i de les activitats de la open area!
Vaig assistir juntament amb la meva amiga Sara, que estudia amb mi disseny de moda, a la desfilada de Pablo Erroz que és una marca de moda per home i dona, fundada el 2010 pel dissenyador que dóna nom a la firma. I en aquesta desfilada presentava la seva nova col·lecció Nostalgic – A/W 2015-2016.
És una col·lecció unisex inspirada en els anys 20 després del crack del 29, però amb uns aires molt contemporanis. L’estrella tèxtil han estat les llanes 100% en colors navy, marro, terra, gris, blanc gel i groc. I el cuir es troba en molts dels seus accessoris.
S’ha de dir que aquest dilluns dia 2 de febrer m’ho vaig passar molt bé, a més a més la Sara i jo vam sortir ben guapes gràcies al maquillatge que ens va fer una de les professionals de la 080!!!
Espero que us agradi la publicació tant com a mi! Estigueu atents que en tinc 2 més preparades per a vosaltres! Un petó a tothom guapos i guapes! :*



Muy buenas gente! Como sabéis esta semana fue la 080 Fashion de Barcelona, y igual que en verano con los desfiles de Celia Vela i de Elite Model Look 2014, yo no me la perdí! Es que soy fan de este evento, de sus desfiles, de las pop up shops y de las actividades de la open área!
Asistí con mi amiga Sara, que estudia conmigo diseño de moda, en la desfilada de Pablo Erroz que es una marca de moda para hombre y mujer, fundada en el 2010 por el diseñador que da nombre a la firma. Y en este desfile presentaba su nueva colección Nostalgic – A/W 2015-2016.
Es una colección unisex inspirada en los años 20 después del crack del 29, pero con unos aires muy contemporáneos. La estrella textil han estado las lanas 100% en colores navy, marrón, tierra, gris, blanco hielo i amarillo. Y el cuero se encuentra en muchos de sus accesorios.
Tengo que decir que este lunes 2 de febrero me lo pasé muy bien, además Sara y yo nos fuimos de ahí muy guapas gracias al maquillaje que nos hizo una de las profesionales de la 080!!!
Espero que os guste la publicación tanto como a mi! Estad alerta que os tengo 2 más preparadas para vosotros! Un beso a todo el mundo guapos y guapas! :*



























Fashion designer Pablo Erroz



6 comentaris:

  1. Molt macu! Ja estas feta una experta en moda eh apa aviam si ens veiem! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jjajaja! Ojala que ho fos d'experta encara hem falta! Jajjajaja Guapaaaa! Un petonet Sara! :*

      Elimina
  2. Quin desfile més xuloo reina!! Quina sort:)
    Un petó!

    http://www.nuriadicodina.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bueno no et pots quiera tambo hi vas anar! ;) Un patonas guapa! :*

      Elimina
  3. Very cool presentation! Thanks for sharing!
    Your makeup turned beautiful!
    xo from Italy,
    Keep in touch!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you so much Sonia! Kisses from Barcelona sweeter! <3

      Elimina

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...