Pàgines

Translate

diumenge, 1 de març del 2015

Natalie Capell 080 Barcelona Fashion Winter 2015

Molt bones maquíssims i maquíssimes! Aquí teniu la mesa última publicació de la 080 Fashion Barcelona de l'hivern 2015.
Aquest cop vaig assistir-hi l'últim dia d'aquest gran esdeveniment, el dia 5 de febrer, acompanyada de moltes de les meves companyes i el company de classe, com veureu a la foto! ;) Vam assistir a la desfilada de la Natalie Capell, que és una dissenyadora que dóna nom a ka marca fundada el 2002 a Barcelona, que sempre cuida el cos femení utilitzant transparències i bordats a mà.
Natalie ens presenta la seva nova col·lecció Tardor-Hivern 2015-2016 "Terra", on s'inspira en el que ens forma i portem sobre el cos, és a dir, en les nostres idees, les nostres creences, l'existència, el nostre pes en caminar sobre la terra...
És una col·lecció formada per fular, paquetes, estíos llargs i siluetas languidez, tot utilizan viscosa, cotó i llana.
Donc ja teniu les 3 desfilades de Pablo ErrozEdgar Carrascal i aquesta! Espero que en gaudiu moltíssim! Un petó enorme, guapos i guapes! :*
ens presenta la nova 


Muy buenas, guapísimos y guapísimas! Aquí tenéis mi última publicación de la 080 Fashion Barcelona del invierno 2015.
Esta vez asistí el último día de este gran evento, el día 5 de febrero, acompañada de muchas de mis compañeras y mi compañero de clase, como podéis ver en la foto! ;)
Asistimos a la desfilada de Natalie Capell, que es una diseñadora que da nombre a la marca fundada en el 2002 en Barcelona, que siempre tiene cuidado del cuerpo femenino utilizando transparencias y bordados a mano.
Natalie nos presenta su nueva colección de Otoño-Invierno 2015-1016, "Terra", que se inspira en lo que nos forma y llevamos sobre la piel, es decir, en nuestras ideas, nuestras creencias, la existencia, nuestro peso al caminar sobre la tierra…
Es una colección formada por fulares, chaquetas, vestidos largos y siluetas lánguidas, utilizando viscosa, algodón y lana.
Pues aquí tenéis las 3 desfiles en las que asistí, Pablo Erroz, Edgar Carrascal y ésta! Espero que las disfrutéis muchísimo! Un beso enorme, guapos y guapas! :*





















Fashion designer Natalie Capell



2 comentaris:

  1. Una colección fantástica, que suerte de poder disfrutarla! :) Un besazo guapa!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias preciosa! Aver si puedo disfrutar de mas! ;) Un beso! :*

      Elimina

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...