Pàgines

Translate

diumenge, 22 d’octubre del 2017

Leaves Fall in Autumn

















Olor a pluja, arbres nus, calor d’una abraçada, carres de colors, fulles per a tot arreu... Es podrien dir tantes coses sobre la tardor... Deixes enrere la calor del estiu per començar a buscar-ne sota un abric.
El vermell, un color que associo a la tardor, més la llana que es comença a portar pel fred, això és el que fa que aquest ponxo sigui la meva peça preferida d’aquesta estació, igual que el color que la tenyeix. A més, mai m’hauria imaginat que el combines amb unes bambes. Però les Nike Cortez hem tenen el cor robat! Obro l’armari i no paro d’imaginar-me conjunts amb elles. Crec que són d’aquelles sabates o peces de roba que no te les treus mai de sobre. Aquestes dos peces més una combinació tant bàsica com uns texans i un jersei blanc, acompanyats d’unes arracades i collaret que li donen el toc, fan d’un conjunt amb una barreja complicada a un conjunt ideal.
I vosaltres que en penseu de la tardor? I sobre tot! Quines són les peces que mai us traieu de sobre per molt velles que siguin? Un petó guapos i guapes! :*

-

Olor a lluvia, arboles desnudos, calor de un abrazo, calles de colores, hojas por todos los lados… Se podrían decir tantas cosas sobre el otoño… Dejas el calor del verano para empezar a buscarlo dentro de un abrigo.
El rojo, un color que asocio al otoño, más la lana que empieza a llevarse por el frio, esto es el que hace que este poncho sea mi pieza favorita de esta estación, igual que el color que la tiñe. A más, nunca hubiera imaginado que lo combinase con unas bambas. Pero las Nike Cortez me tienen el corazón robado! Abro el armario y no paro de imaginarme conjuntos con ellas. Creo que son de estos zapatos o piezas de ropa que no te las sacas nunca de encima. Estas dos piezas más una combinación tan básica como unos tejanos y un jersey blanco, acompañados de unos pendientes y collar que le dan el toque, hacen de un conjunto con una mezcla complicada a un conjunto ideal.
Y vosotros que pensáis del otoño? Y sobre todo! Que prendas son las que nunca os quitáis de enzima por muy viejas que sean? Un beso guapos y guapas! :* 

-





EARRINGS: Lowlita & U

NECKLACE: Lowlita & U

CAPE: From Argentina

SWEATER: Mango

JEANS: Mango

SNEAKERS: Nike




PHOTOGRAPHER: Joel Cuello Duarte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...