Pàgines

Translate

diumenge, 27 d’agost del 2017

Font de les Tàpies




























Un body convertit en top. Unes arracades per donar-li un toc. El collaret crocker ben agafat el coll. Plataformes negres, per mi un fons d’armari. Negre i blau, blau i negre, sempre resulta una combinació perfecte, i més si es el blau texà.
Sí, això és un recordatori dels 90 en el 2017. No és la meva època preferida de la moda, però te elements que m’encanten. I com que tot torna... És l’escuca perfecte per recordar bocins de la meva infància.
I vosaltres què en penseu sobre els 90? Un petó enorme guapos i guapes! :*

-


Un body convertido en top. Unos pendientes por darle un toce. Una gargantilla o crocker bien cogido al cuello. Plataformas negras, para mi un fondo de armario. Negro y azul, azul y negro, siempre resulta una combinación perfecto, y más en azul tejano.
Sí, esto es un recordatorio de los 90 en 2017. No es mi época preferida de la moda, pero tiene elementos que me encantan. Y como todo vuelve… Es la escusa perfecta para recordar trocitos de mi infancia.
Y vosotros qué pensáis de los 90? Un beso enorme guapos y guapas! :*

-

One body like a top. Earrings for create a new outfit. The crocker in the neck. Black platform shore, for me is a basic in the wardrobe. Black & blue, blue & black, always a perfect combination. More if blue is the denim blue.
Yes, this is a remember about 90’ in the 2017. It isn’t my favourite fashion decade, but it has a grateful elements. And everything comes back… It is a perfect excuse for a bit remembers about my childhood.
And what do you thing of the 90’?  XOXOXO





DENIM JACKET: Levi's

BODY: Oysho

DENIM SKIRT: Zara

EARRINGS: Lowlita & You

CROCKER: Zara

SHOES: Mireia Playà




PHOTOGRAPHER: Marta Reyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...